fredag 2. desember 2011

Forberedelser...


Lille My har mange baller i luften om dagen, kun få dager til åpning av kaffebar, og bloggansvarlig skal på cupcakekurs i helgen med selveste Passion4baking-dronning Manuela. Som matentusiast må jeg si at dette gleder jeg meg veldig til! På kurset må man ha med seg 12 cupcakes som vi skal lære oss å pynte. Jeg trålte bloggen til Manuela, og valget falt på cupcakes med kanel siden det kan passe ektra godt i tiden vi er inne i nå. Oppskriften finner du HER.








Disse var helt vanvittig gode!! Jeg elsker kanel, og dette var en saftig cupcake med god kanelsmak og litt sprø skorpe. Absolutt blant de beste jeg har smakt! Nå mangler det bare pyntingen...

Må ellers også nevne at i forbindelse med kaffebaren lærer vi oss med espressomaskinen (som vi var hos Bryggejentene for å lære litt mer om). Den står nå på kjøkkenet mitt i all sin herlige prakt, litt fryktinngytende, men dog - vi skal vel bli venner til slutt! Holder dere oppdatert både på kurs og espressoen etterhvert!


I bakgrunnen ser dere kaoset på kjøkkenbordet -utstyr m.m til espressomaskinen


2 kommentarer:

  1. Heisan:)
    Det var koselig å treffe deg på kurset i Tromsø:). Har lagt meg som følger i bloggen din. Gleder meg veldig til å se hva du lager videre. Ønsker deg en fin Uke.

    Klem Marita

    SvarSlett
  2. Hei Marita og takk! Hyggelig å hilse på deg også! Så morsomt at vi var så mange bloggere på kurset i dag. En fin gjeng var vi :) En fin uke ønskes deg også!

    SvarSlett